Intrebari Frecvente
Întrebări frecvente
Costurile de transport depind în egală măsură de localitatea în care dorești expedierea cât și de volumul și greutatea produselor din coșul tău de cumpărături. Costurile de transport sunt calculate automat în momentul în care introduci adresa de livrare înainte de a finaliza comanda.
Noi procesăm comenzile foarte repede. Lucrăm de luni până vineri de la ora 08:00 până la ora 16:00. În sărbătorile legale nu lucrăm. Dacă finalizezi comanda în timpul programului până la ora 14:00, noi o vom pregăti și expedia în aceeași zi. Dacă finalizezi comanda după ora 14:00, noi o vom expedia în următoarea zi lucrătoare. La fel, dacă finalizezi comanda în weekend sau în zilele de sărbătoare legală, noi o vom pregăti și expedia în următoarea zi lucrătoare. În perioadele aglomerate pot însă apărea întârzieri la procesarea comenzilor dar vom avea grijă să le comunicăm pe website, email, SMS sau social media. Timpul de tranzit până la ușa ta depinde de metoda de livrare aleasă de tine înainte de a finaliza comanda și poate fi 1 zi lucrătoare pentru livrarea prioritară sau 1-2 zile lucrătoare pentru livrarea economică însă timpii de tranzit cad în responsabilitatea companiilor de curierat cu care lucrăm și pot uneori varia fără o notificare prealabilă.
Da. Din momentul în care ai finalizat comanda, noi te vom ține la curent cu starea comenzii. Te vom anunța când o expediem, îți vom trimite numărul de AWB pentru a o putea urmări și te vom anunța imediat în momentul în care șoferul din localitatea ta a încărcat coletul tău în mașina lui pentru a-l aduce la ușa ta. Îți vom trimite toate aceste notificări pe email.
Poți plăti cash direct șoferului în momentul în care-ți predă coletul prin plata ramburs sau, daca îți este mai confortabil, poți plăti și prin card bancar înainte de a finaliza comanda, online pe site. În acest fel nu va mai trebui să te îngrijești să ai bani în portofel în ziua livrării.
Sigur că da. Dacă este un produs care nu te satisface și nu l-ai folosit mai mult de 30%, ne poți contacta din secțiunea "Contact" pentru a organiza returul și pentru a-ți trimite banii înapoi. Plata transportului pentru retur va rămâne în sarcina ta.
Nu este obligatoriu să ai cont pentru a putea comanda. În momentul în care plasezi comanda, îți oferim și posibilitatea, opțională, de a bifa o căsuță pentru a-ți crea un cont pe magazinul nostru online. Avantajul de a avea un cont la noi pe site este că nu va mai trebui să introduci datele tale personale și de livrare la următoarele tale comenzi la noi. În plus, poți urmări istoricul comenzilor tale.
Da, în anumite condiții. Odată ce ai plasat o comandă la noi în timpul programului, noi vom începe să împachetăm produsele tale foarte repede (în primele 10-15 minute de la finalizarea comenzii) și vom depozita coletul tău într-o locație specială din depozit de unde va fi ridicat direct de curier. Dacă ai greșit ceva la finalizarea comenzii, te rugăm să ne suni cât de repede posibil pentru a putea face modificările necesare înainte de a depozita coletul tău pentru ridicare de către curier. Odată programat coletul pentru curier, nu mai este posibil sa facem modificări pe comandă, din acel moment putem doar anula comanda și tu poți plasa alta comandă, nouă, pe site.
Da, vindem produsele noastre și în unele rețele de magazine din țară. Poți găsi lista de magazine aici: Magazine Partenere
Ne bucurăm să te ajutăm să alegi acele produse de care vei fi 100% mulțumită! Pentru că tenul reacționează diferit de la o persoană la alta la același produs, suntem aici să te ajutăm să faci alegerea potrivită. Ne poți contacta pentru o discuție live pe Facebook Messener, pe email sau telefonic și noi vom fi încântați să te ajutăm!
Fiecare produs Mayie are un termen specific de valabilitate pe care-l afișăm pe pagina de produs. Produsele noastre conținând foarte multe ingrediente naturale, multe fiind create din plante organice, ele sunt mai perisabile decât alternativele artificiale. Din acest motiv noi avem un proces unic și foarte strict în ceea ce privește controlul contaminării, depozitarea și îmbutelierea. Ne luăm măsuri suplimentare în ceea ce privește normele uzuale de sanitație, folosim recipiente speciale și îmbuteliem numai loturi de mici dimensiuni pentru ca ceea ce primești să fie mereu proaspăt. În general recomandăm să consumi produsele Mayie într-o perioadă între 6 și 12 luni de la deschiderea recipientelor pentru a beneficia de prospețimea lor până recipientul este gol.
Da, pe produsele noastre menționăm procentul ingredientelor de origine naturală conform ISO 16128-2 și procentul celor certificate bio/organic. Și asta nu este tot. Noi deținem controlul total al materiei prime pentru că o producem în ferma noastră de lângă Timișoara și în rețeaua noastră de fermieri din țară. În acest fel noi nu suntem victimele ingredientelor vegetale contrafăcute care se găsesc uzual pe piața globală de materii prime. În plus, ingredientele produse de noi sunt vegane și obținute din plante crescute organic. Noi suntem certificați bio EcoCert și PETA Cruelty Free and Vegan.
Plantele noastre sunt crescute la 20 de km nord de Timișoara și în câteva zone sălbatice din România. Unitatea de procesare a plantelor, distileria, presarea la rece, laboratorul de cosmetică și linia de îmbuteliere sunt poziționate foarte aproape de Timișoara, în proximitatea fermei, pentru a ne asigura că plantele recoltate sunt proaspete în momentul în care le transformăm în materie primă.